100mega.cz Kariéra

Vendor marketér/ka (BRNO)

Baví tě marketing a IT technologie? Máš silné komunikační dovednosti v češtině i angličtině a schopnost efektivně řešit výzvy? Pak právě tebe potřebujeme k posílení našeho týmu.  

Jsme přední český IT distributor s pevným zázemím, stálým růstem a několika B2B a B2C e-commerce projekty. Získáš u nás nejen smysluplnou a zodpovědnou práci, jejíž výsledky budou vidět, ale také podporující a férový tým kolegů. Můžeš pracovat z kanceláře a po dohodě i z domova. Umožníme ti vyvážený profesní a osobní život. Věříme, že díky tomuto přístupu jsou u nás lidé dlouhodobě spokojeni a svou práci neberou jen jako povinnost.    
   
Čemu se budeš věnovat?   
Aktivní komunikaci s dodavateli a partnery, alokaci a správě budgetů, zajištění spokojenosti a loajality.   
Aktivnímu získávání financí od vendorů a tvorbě marketingových plánů na kvartální bázi.  
Úzké spolupráci s product managery daných značek.  
Vytváření a implementaci inovativních marketingových akcí, zaměřených na budování značky a zvyšování povědomí o našich produktech.   
Spolupráci s médii/tvůrci obsahu ohledně inzerce, testování, unboxingu.  
Spolupráci s účetním oddělením pro vyúčtování MKT akcí.   

Jak si tě představujeme?   
Umíš zadat grafikovi, copywriterovi vše, co potřebuješ k tomu, aby byla MKT akce včas a lákavě odprezentována.   
Práci si umíš samostatně zorganizovat, včas o MKT akcích informovat své kolegy i zákazníky.    
Víš, že po MKT akcí práce nekončí, akci je nutné vyhodnotit, zúčtovat a reportovat.    
    
Co je důležité pro tuto pozici?
Znalost základních principů marketingu a schopnost aplikovat je v praxi.
Přicházet s inovativními nápady a zároveň chápat obchodní kontext a cíle.
Pracovat samostatně, iniciativně, pečlivě řídit své úkoly a projekty.
Schopnost vyjadřovat se bezchybně v češtině (slovem i písmem).  
Schopnost efektivně komunikovat v angličtině (slovem i písmem).
Dotahovat úkoly a projekty do konce v souladu s časovými limity a rozpočty.  
Řidičský průkaz sk. B nutný pro možnost cestování v rámci pracovních povinností.  
Rychlá reakce na změny a nové požadavky prostředí IT, e-commerce.  
Aktivní přístup k identifikaci a řešení problémů, nikoli jejich odkládání.  
Pokročilá znalost MS Excel, PowerPoint, Word a umět efektivně využívat tyto nástroje pro analytické účely, prezentace a dokumentaci.  

Čím nás můžeš mile překvapit?   
Znalostí jakéhokoliv ERP systému (i6 výhodou, ale není podmínkou).
Přesahem a chutí učit se novým věcem.   
Výbornou komunikační a prezentační dovedností.
Práci si umět částečně i sám/a odřídit.     

Co ti můžeme nabídnout?   
Být součástí TOP české společnosti s globální působností, která je v oboru více než 30 let.   
Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito.   
Mobilní tarif a notebook.   
20 dnů volna, 5 dnů Relax days, 3 dny Sick days.   
Po zapracování možnost hybridní práce (kancelář/home office).
Účast na odborných školeních a chuť dále se vzdělávat.
Peněžitý příspěvek na stravování (stravenkový paušál).   
Peněžitý příspěvek na MultiSport kartu nebo Benefit kartu.   
Peněžitý příspěvek na penzijní nebo životní pojištění.   
Zvýhodněné tarify na volání i pro rodinné příslušníky.   
Zvýhodněné nákupy v rámci e-shopů 100Mega.   
Firemní akce/teambuildingy.   
Když doporučíš nového kolegu, odměníme tě.   
Work-life balance s prostorem pro osobní i profesní růst.  

Co dál?
Další informace o pozici, nebo rovnou zájmu s námi pracovat, nás kontaktujte na kariera@100mega.cz. Těšíme se na viděnou

 

Zasláním životopisu společnosti 100MEGA Distribution s.r.o., IČ 60707968 souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem realizace výběrového řízení a uzavření případné spolupráce. Tento souhlas platí po dobu trvání výběrového řízení.

Vážení zákazníci,
Vzhledem k aktuální situaci a šíření nemoci způsobené virem Covid-19, bychom Vás rádi informovali o provozu naší společnosti.

MÁME OTEVŘENO a jsme připraveni i nadále dodávat naše produkty a poskytovat Vám v maximální míře své služby jako doposud.

Vážíme si Vašeho zdraví i zdraví našich pracovníků, a proto se snažíme omezit možnosti vzájemného fyzického kontaktu na mimimum.

Žádáme Vás abyste:
pro objednávání zboží, zasílání poptávek, nabídek a pro komunikaci s našimi pracovníky využívali primárně naše e-shopy, popřípadě kontaktovali naše obchodníky telefonicky.
omezili na maximální možnou míru osobní odběr zboží, pokud je to možné
dopravy fungují zcela běžně; pro Prahu a Brno samozřejmě dále funguje i kurýrní služba
omezili na maximální možnou míru osobní předávání a vyzvedávání čehokoliv - např. reklamací, pokud je to možné

Pokud bude nezbytně nutná Vaše osobní přítomnost na našich pobočkách, žádáme Vás o striktní dodržován těchto opatření:
dodržujte prosím bezpečnostních odstup.
obslouženi budou pouze zákazníci, kteří budou mít na obličeji ochrannou roušku, respirátor nebo jiný prostředek na ochranu úst.
vzhledem k tomu, že do odvolaní nelze na pobočkách platit hotově ani kartou, lze tedy platby provést pouze bezhotovostně převodem na účet.
před vyzvednutím si prosím ověřte u svého obchodníka, že platba dorazila.
upozorňujeme, že z důvodu nařízení vlády, NENÍ MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR u jakéhokoliv MALOOBCHODNÍHO PRODEJE